🙂 Pozdravljen-a! Si pripravljen-a na delo 2. dne? Čakajo te predmeti SLJ, MAT, NIT in GOS. V zvezek / na list zapiši dan in datum ter rešuj po spodnjih navodilih. Učiteljici ti želiva veliko uspeha pri delu!
SLOVENŠČINA |
5. a: Še enkrat preberi odlomek Uhač in njegova druščina v berilu, str. 99 in 100. Nato razmisli, kako bi se zgodba lahko nadaljevala in svoje nadaljevanje zapiši v zvezek (s pisanimi črkami, z nalivnikom). 5. b: 1. Ponovi: => SAMOSTALNIK = besede, s katerimi poimenujemo BITJA, STVARI in POJME – vprašalnica: KDO ali KAJ? – spol: moški (TISTI), ženski (TISTA), srednji (TISTO) – število: EDNINA, DVOJINA, MNOŽINA => PRIDEVNIK
2. Naloge – prepiši (tudi navodila) in reši v zvezek (s pisanimi črkami, z nalivnikom). Vaja a) Samostalnikom določi SPOL: računalnik – televizija – okno – zvezek – zvezda –
b) Samostalnikom določi SPOL in ŠTEVILO: krede – čopiča – svinčnik – šestila – barvici –
c) Podčrtaj pridevnike in jim določi VRSTO: veselo dopoldne – šolski zvezek – Mojčino berilo – krasen dan – tetina potica – nemški jezik – Rešitve ti sporočim v eni od naslednjih ur.
DODATNO DELO ZA KATERIKOLI DAN, KO STE DOMA: Na domači knjižni polici poišči eno knjigo, ki je primerna tvoji starosti. V teh dneh si lahko krajšaš čas z branjem, knjigo pa lahko »poveš« tudi za bralno značko, če je še nisi opravil-a. Tisti učenci, ki boste knjigo prebrali, to javite na e-mail, preko katerega se bomo dogovorili, kako naprej (5. a učiteljici Meliti, 5. b učiteljici Katji). |
||||||||
MATEMATIKA |
PONOVIMO PISNO DELJENJE! Preberi in prepiši spodnje navodilo in račune v zvezek ter jih izračunaj. Za vsak račun napravi preizkus. Tisti učenci, ki imate ponavadi manj naloge, lahko izračunate samo 5 računov. Rešitve boš prejel-a v naslednji uri matematike. Vaja Deli pisno in napravi preizkus.
|
||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA |
V šoli smo nazadnje pisali preverjanje znanja. Tvoja današnja naloga je, da še enkrat natančno prebereš vsa vprašanja na preverjanju. Pri vsakem vprašanju preveri tudi točnost odgovora – pri tem uporabi DZ, str. 42–81. Če je tvoj odgovor nepopoln, ga dopolni s pomočjo DZ-ja. Na koncu pojdi še enkrat skozi vsa vprašanja in odgovore. Tisti učenci, ki ste to že storili v šoli, se učite (pojdite skozi vprašanja, ustno odgovorite, preverite točnost odgovora), nato lahko pogledate interaktivno gradivo na Radovednih 5 od poglavja VODA do poglavja VARUJMO NARAVO – GAŠENJE. Kdor doma nima zvezka in DZ-ja, naj si pri ponavljanju pomaga z elektronsko obliko DZ-ja na spletni strani Radovednih 5. |
||||||||
GOSPODINJSTVO |
Ponovi, katere vrste vezav poznamo. V učbeniku, str. 50–53 si preberi besedilo pod naslovi Statve, Pletivo, Vlaknovine, Čipka, Vezenina. Tisti, ki učbenika nimate doma, ga najdete na portalu i-Rokus.si (do njega lahko dostopate z istim geslom kot na Radovednih 5). V zvezek zapiši odgovore na vprašanja iz okvirčka v učbeniku, str. 53 zgoraj (v celih povedih). DODATNA NALOGA: Doma poglej v garderobne omare in poišči, ali imate v njih kakšen pleten izdelek, izdelek iz vlaknovine, čipko ali vezenino. Lahko jih fotografiraš in fotografijo pošlješ na e-mail, v katerem tudi napišeš, kaj si našel-a (5. a učiteljici Meliti, 5. b učiteljici Katji). Že čakava tvojo pošto! 🙂 |
ŠE TVOJA ZADNJA NALOGA DANES: e-POŠTA ZA UČITELJICO
Ko končaš z delom za šolo, napiši razredničarki sporočilo (e-mail), kako si in kako ti gre delo na daljavo (ti je všeč, si opravil-a vse zadolžitve, imaš kakšne težave …). Se že veseliva tvoje pošte! 🙂