Dragi sedmošolci, dobro jutro!
Danes sva se odločili, da vam ne bova več težili, kaj vse in kako morate narediti. Prepričani sva namreč, da po toliko tednih pouka na daljavo prav vsi dobro veste, kaj in kako morate delati.
Nekateri ste nama sporočili, da rešujete interaktivne vaje. Veseli sva, da ste pridni in vestni.
Najprej preglejte rešitve včerajšnjih nalog v DZ na str. 58, 59:
- Javno in zasebno besedilo:
- 1. a, c, č, e, f, h, i, k, m, n, o, s
- 2. Npr.: splet, radio, televizija …
- 3. Npr.: da navajajo resnične podatke, da niso žaljivi …
- Uradno in neuradno besedilo:
- 1. a, c, č, d, e, f, h, j, k, l, m, o, p, r, s
PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE
Poštar Pavli nama je prinesel že veliko vaših pisem, čakava samo še kakšno, ki ga niste pravočasno poslali.
Tudi današnjo uro bomo še vedno spoznavali pismo, zgradbo uradnih in neuradnih pisem.
- V DZ na strani 60 preberite, kaj je značilno za neuradna in uradna pisma.
- Nato pa rešite 1., 2., 3. in 4. nalogo na 60 in 61 strani DZ (neuradno pismo).
- Na strani 62 preberite in rešite 6. nalogo (uradno pismo).
Naj bo dovolj za danes.
učiteljici Nataša in Marjana